Tuesday, 14 May 2013

Convocation Day!

Assalamualaikum salam sejahtera diucapkan kepada uolls. Err masih ada lagikah pembaca entry entry daku? Huahua. Tak boleh bla betul aku ni, main-main aje menulis. Kejap ada kejap takdo, bukan macam chipsmore dah, ni dah serupa batu belah batu bertangkup! Nampak, takde kene mengena bukan? Wiwiwi.

Nak dipendekkan cerita, aku terlalu busy atau lebih benarnya, terlalu malas untuk update sebarang entry di blog ini. Kesian sangat, tapi aku hanya mampu biarkan kemalasan melanda diri ini, aku pasrah, haha.

Alhamdulillah aku telah menamatkan zaman bujang, k tipu, aku telah menamatkan zaman diploma aku pada 9 Mac 2013 yang laluu. Aww seronok beronok ronoknyaa! Wiwiwi. Waaaaalauponn, ianya berlangsung di Kampus Shah Alam, sokay sokay it was still our appreciation day, proudly. 

Selama 2tahun 6bulan aku menjalani kehidupan sebagai pelajar dalam jurusan Pengurusan Perniagaan di Unisel. It was awesome, walaupun banyak bahagia, tak kurang juga derita. Apa yang deritanya? Biarlah rahsia, wiwiwi. During the ceremony, I was the first girl yang naik stage untuk amek scroll. Maigad, ketaq kakikkk. Nebes, sakit perut segala! Haha maklum, first taimmm. Manala tahu kotkot tersadung terus terbaring atas tu ke, menyorok dalam lubang semut setahun dibuatnya. But finally, dengan jayanya aku melangkah gagah dan bangga! 

Congrats to all my friends, especially for DBM's students :) Ada jodoh, jumpa lagi. Tak ada jodoh, jumpa jugak.

Credit to the photographer, my usu :*


Tadaaaa! 

Bersama bonda dan ayahanda tersayang , xoxo

Ni uwan den, comey yo uwan den. Dulu cantik, macam Saloma wiwiwi

Kakak, abang, daku, adik. Wiwiwi

Bersama teman-teman seperjuangan. ( Sungguh klasik ayatku ) Ini je yang sempat amek, ini pun time semua da balik, wuwuwu.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...