Monday, 5 December 2011

SUSHI , CANDY ?

Aku adalah antara peminat sushi :D Sedap kauu. Dan cepat mengenyangkan. Tapi macam mana kalau sushi tu digantikan dengan candy? Uish, rosak gigi. 
Haha tapi aku rasa cara ini sangat comel even macam menyusahkan pembeli je nak kene buat sendiri bagai. 


Aku tengok video/cara nak buat candy ala sushi ney, aku teringat dolu dolu waktu aku comel lagi (sekarang hancus), permainan yang beli berapa ringgit entah, rendam dalam bekas berisi air, esok da kembang/besar. Sangat excited okee bila tengok benda tu da meningkat dewasa haha. Aku tahu, korang tak tahu apa aku cakap -_- oke lupakan.


Negara Jepun memang tak dinafikan lah kemajuan dia di tahap yang tinggi. Tengoklah, macam macam teknologinya pun, memang awesome. But this one is cutee.



                                                                                                                           

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...