Monday, 5 December 2011

Meet the girlfriend :)

Assalamualaikum wbt reader(s) :] 
Lama tak update blog, eh yeke, ke je lah.
Masa masa tu, 25th November, two days after my birthday, telah aku berjumpa dengan kekasih gelapku, haha sahabat lama haa since sekolah rendah ketot cenonet dulu haa.
Cumanya aku dah macam giant je -___- 
Tapi si sahabat lama aku ney cecomel macam rasa nak gigit gitu haha.


Plannya aku minta dia temankan aku untuk membeli bolah ha, entah macam mana dia pulak yang shopping sakan, haha lantakk layan jelah ye Pah.
Oh yaa, si kecik molek montok segala ney namanya Nurul Afifah :D 
Dalam blog aku, tak silap dah dua kali aku tulis entry pasal dia, haha.


Kami telah berjoget riang di Masjid Jamek dan sekitarnya.
Kami bergendang gendut tali kecapi,kenyang perut senang hati dengan sizzling yang lazatt ^_^


Macam biasa,kalau ke mana mana tak sah kalau tak bergambar ha, maka telah ku snap sana sini gambar si Cik Pah ini. Haha had so much fun with you, thanx temankann! <3 
Lain kali teman lagi taw, memandangkan cuti sem aku pun nak habis suda. Jumpa lagi :)



Nampak nampak, kemain diaa! haha




                                                                                                                           

2 comments:

  1. @yana alias ; alaaa ada taw,tapi dia dah deactive la yana :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...