Monday, 5 December 2011

Karaokae with loves.

Tarikh Kejadian ; 26th November 2011


Masa berlaku ; 8pm till 1.30am


Lokasi ; Red Box di Pavilion


Insan yang terlibat ; Md Sham bin Alias selaku Abah, Salasiah bt Bahari selaku Mak, Muhammad Asyraf Abanglong, Amira Syazwani Kakngah, Adilah Izzati aku aku!, dan Muhammad Suffian selaku adik paling kecil tetapi tinggi dan 'tough' haha. Lengkap satu family.


Buat pertama kalinya di dalam hidup aku, aku karok bersama famili, err oke memang agak memalukan sikit laa, sebab selalu nyanyi gitu je depan famili, memang habis kene kutuk maki segala. Haha. Tapi nasib baik time ney semua faham dengan keadaan suara masing masing kahkahkah! Cuma! Abang aku kata suara aku macam ***** How could you haha. Like I caree, aku karok sampai mengecil anak tekak aku haha.


Baru 1st song aku nyanyi, mak da suruh pergi masuk AF, aku tahu! Mak menganjing haha kesian akuu :(
Habis semua genre lagu kami karok, nasyid semua redahh~ haha.
Masalahnya, adik dengan abang aku ney tak reti pulak nak stop, sampai ketiduran jugala menunggu diorang tu. Dan aku rasa banyak makan dari nyanyi -__-


Ha ha ha,ney salah satu lagu yang abangku nyanyikan, err aku tak mintak izin dia ney, kalau dia tahu maut aku, harap harap dia tak marah haha.



video




                                                                                                                           

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...