Monday, 8 August 2011

#7 30 HARI RAMADHAN

Tett tett , tet tett. Hai an da se mu a! :D

  • Haaaaaa kenapa aku asek dapat mimpi yang takut takut lately? Bangun bangun mesti nak rasa unsafety. Oh my.
  • Oh oh, aku tertidur balik, oke tak, aku sakit kepala oke, bukan ngantuk, taktak. :D
  • Disebabkan hari ini hari ahad, aku rasa aku nak mandi awal huahua :)
  • Dan dann, mak abah serta kekanda acap on their way to Shah Alam.
  • Fyi, kekanda acapku stay rumah sewa berdekatan je dengan rumah sewa aku since dia study pun kat Shah Alam.
  • Tolong kekanda acap move out dari rumah sewa itu, *tolonglah sangatt~
  • Pergi bazar dekat iCity tu, err seksyen7 lah.
  • Mak belikan nasi kerabu + ayam sambal + paru :D + sambal belacan *akak tu perli rasanya, penuh satu plastik dia bagi T_T
Haaa biruuunyaaaa nasi ituuu.



  • Ohh ada lagi otak otak mu mu mu bukan kamu tapi otak otak muah! haha oke *tetibe -___-'
  • Aku kekenyangan dan tidak bersedih hari ketujuh berpuasa ini sebab perut ku penuh dan menjadi comel :D 
  • Oh ya satu malam je aku habiskan dua movie which are From Paris With Love && Gadoh.
  • Yeahhh yea yeaaa, aku baru nak tengok, so.
  • Sahurr, err taya sahur kot, da bantai otakotak muah tadi :D

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN KORANG SEMUAA! :))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...