Sunday, 7 August 2011

#6 30 HARI RAMADHAN

Salamm semuaa :))

  • Syabas kepada kita kita dan kita kerana dapat menyempurnakan puasa kita yang keenam.
  • Hariney aku bangun dengan perasaan yang kebosanan T_T
  • Almaklum kat rumah sewa ney tinggal bape orang je ha. Yang lain pulang ke rumah masing masing.
  • Bangun apa lagi kalau tak sakit perut, tak sah -___-' haih.
  • Aktiviti ku diteruskan macam sebelum ini, online, hanya itu yang mampu bawa kau ke dunia luar :O
  • Last minute plan break fasting dengan schoolmates :)
  • Alhamdulillah ketiga tiga orang rakan aku dapat hadirkan diri huahua.
  • Bergelak tawa, pokpek pokpek *macam biasa akula T_T, bergosssssipp :O, serta berbuka di Pizza Hut Seksyen7 Shah Alam.
  • Sempat jenjalan ke Butik Anggun Klasik. :)
  • Ohhh :( unfortunately, Riya harus pulangg katanyaa. Maka aku, Amalina serta Ridhuan hampa :(
  • Uih ta habis lagi, aku ke uptown Shah Alam, seksyen 24 dengan Amy, Azreel serta Yul. 
  • Dapat jersi ^_^ yelaaa orang kaaya ada PT boleh laa, aku tak mampu :( mekaseh Azreel !
Sempat juga ehh berphotogedik, tak sah la kalau tak bergambar heee :)

Tarik nafas duluuu, taknak baik tinggalkan page ini :')
-
-
-
-
-


Ini lah haa Riyazudeen a.k.a Tortoise :)




oh aku malas nak make up, so macam pucat lak muka. Ini Mamakuda aku :*


SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN KORANG SEMUAA! :))





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...