Friday, 5 August 2011

#4 30 HARI RAMADHAN

Assalamualaikum kamu kamu dan kamu. Selamat juga kita semua menghadapi err mengharungi err ape ape jela hari keempat ramadhan ini.

  • Aku bangun dengan keadaan sebak, aku dapat mimpi yang menakutkan aku. Oke sekarang aku dah lupa, tapi serius aku bangun bangun nak menangis.
  • Aku bangun je terus online, macam biasa Fb, Youtube, Blogging, Tweet tweet.
  • Opss, masa sudah timee, time to class. Today's class was Principle of Marketing by Sir Ikram Muzammil.
  • Kelas habis pada pukul 6pm, thanx sir.
  • Straight away to AyamPenyet at Seksyen 7 Shah Alam.
  • Break fasting with housemates & Azreel, Amy, along EmirComel.
  • Tamak haloba betul mereka nak makan Tutti Frutti pulak haha ;pp
  • Aku dah kekenyangan gila dan aku tak makan yogurt ney, cannot go cannot go :O
  • Masa untuk pulang ke rumah dengan keadaan yang kekenyangan teramat.
  • Terima kasih korang, aku dah tak berbuka makan kurma & roti da hihi.
Macam biasaa, gambar gambar yang gedik serta menggelikan akan aku sajikan kepada anda semuaa. Tanak tengok boleh blah secara sopan :)




Oke, aku tengah tak keruan sekarang atas sebab sebab tak berkenaan dengan korang, sekian terima kasih.

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN KORANG SEMUAA! :))



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...