Thursday, 4 August 2011

#3 30 HARI RAMADHAN

Hari ketiga berpuasa, err bagi korang semua la. Aku hari kedua :)

  • Aku tak sedar jam bunyi pukul 5pagi, nak dekat pukul 7pagi baru aku tersedar, maka terlepas lah sahur lagi.
  • Oke aku bukannya sahur sangat pun, tapi nak minum air tu.
  • Naseb la before bangun dari pembaringan, aku text Mel,katanya kelas cancel, omo, dah dua kelas ney cancel.
  • Dengan senang hati aku sambung tidur dalam 7am++ huahua.
  • 9++ bangun, otp jap dengan KS, then borak dengan Qiena sambil online.
  • Oke kegilaan melanda~ Qiena rajin betul layan aku ;p
  • Layan movie dengan Qiena : City Hunter *ada bf aku dalam tu Jun Pyo :O
  • Terlajak movie sampai aku orang last mandi serta siap untuk ke kelas at 4pm :(
  • Oh! dalam kelas dapat duduk sebelah omak :D
  • 5.30pm lecturer da kasi lepas wuhuu.
  • Pergi bazar dekat PKNS Shah Alam dengan : MelNisaWanDilaMiaQirraAzreelAmy, dann EmirComel haha ;p
  • Berbuka dekat rumah para teruna, haa bukann, reramai okaii. Disertai oleh abang Azreel serta KS nyaa :D
Aku sajikan beberapa foto yang sempat kitorang snap :))






Ha ha ha, aku suka dan berjaya buat mulut yang mengherot hell yeahh!

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN KORANG SEMUAA! :))



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...