Wednesday, 3 August 2011

#2 30 HARI RAMADHAN

Assalamualaikum wbt kepada semua yang berpuasa mahupun tidak. Hari ini hari kedua kitaa semua umat Islam berpuasa. Tapi kenapa aku rasa macam dah sebulan ney? T_T 

  • Hariney memang tade kelas, oh great!
  • Bajet nak bangun pukul 9am tapi terlajak beberapa jam, err 11am kot bangun.
  • Mandi siap siap bagai pergi ke tailor atas 7E berdekatan rumah untuk kecilkan baju. *ehem dah kurus, haha auta auta!
  • Jumpa abah untuk ambil duit sewa, oke abah dah bising asek minta duit.
  • Balik dengan niat nak study, oke aku macam da rajin sem ney. Ulang tulis, MACAM :)
  • Habis aku buat research bagai satu hari, sampai ke petang lah jawabnya untuk subject Islamic Economics.
  • Sampai maghrib aku tak perasan dah berbuka timee, asyik sangat ngadap lappy haa. Thanx to Wanie & Ziera haha informer.
  • Berbuka dengan 2biji kurma + 2keping roti + sepotong roti john Dila. Oke sadis betul.
  • Ohh jumpa KS wey KS hahaha ;p
  • Kelaparan yang teramaat, apa lagi gastrik menjelmaa :( terus makan bubur segera & kurma.
  • Siapkan homework yang diberi lecturer, esoknya kelas pukul 8.30am.
  • Lantas aku tidur setelah siap segalanya pada jam 4am :)

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN KORANG SEMUAA! :))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...