Saturday, 20 August 2011

#17 30 HARI RAMADHAN

Salamm, hai readers yang masih sudi membaca blog haru biru aku ney :)
  • Hari ini aku terbabas! Bangun pun pada pukul 8.58am haha.
  • Kelam kibut aku mandi bersiap bagai.
  • Menemani KS ke KLCC, mahu shopping katanya. Untunglaa, aku je tak shopping shopping lagi :( kesian tak kesian tak kesian tak? :( *eh ter spam pulak haha ;p
  • Oh! sempat movie, haha, Horrible Bosses.
  • Hari ini aku excited, berdebar pun ada :D sebab nak jumpa bestie dari primary school ney!
  • Aku pernah sebut pasal dia dalam entry ini. :) She's Nurul Afifah Bt Baharuddin yaww.
  • Kami plan untuk berbuka bersama, memandangkan sekarang bulan puasa, so ambil kesempatan untuk makan makan makan dan makannn bersama! :D
  • Kami berbuka di D' Arab Cafe , Pusat Komersial, Seksyen 7, Shah Alam, ehh, dah dua hari berturut turut aku berbuka situ rupanya T_T

Aku tak tahu pinggan nasi tu besar sangat atau Pipah yang kecik sangat ;p

  • Setelah 1 jam setengah kami berdua duduk makan gossip usha orang serta sewaktu dengannya, kami decided mahu ke Uptown Seksyen 24 Shah Alam. Dihantar oleh KS, thanx KS <3 
  •  Dan hari ini, aku pergi uptown pada pukul 9pm, jam terawal :O haha.
  • Lama betuul kitorang dalam tuu, dari 9.30pm hingga 2am weyy. Apa yang kitorang buat pun tak tahu la. Pahh ada la beli itu ini, aku tak mampu :( haha. 
  • Dapat meluangkan satu malam dengan Pipahh, bestt, lama tak jumpa, thanx Pahh, engat jugak nak jumpa aku :)

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN KORANG SEMUAA! :)) 


3 comments:

  1. macam mane boleh terlewat bangun nieh..?
    haha

    ReplyDelete
  2. @kim heeruul : ahahahhahahahaah menganjing ney! ;pp

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...