Saturday, 20 August 2011

#14 30 HARI RAMADHAN

Assalamualaikum wbt, Wahh lamanyaaaa tak update blog! Macam dah bersawang sikit, sikitla :) 
Kepada readers, sehat takkk? *kalau ada la readers :)



  • Hari ke 14 kita semua berpuasa bersamaan dengan hari ahad.
  • Macam hari sebelum ney, sabtu, aku berbuka puasa bersama teman teman seperjuangan time sekolah menengah dulu, hari ini aku dengan tidur yang hanya sejam je, (aku bermalam di rumah Ainan pada malam semalam, gossip sampai ta reti nak tidur masing masing) aku terkejar kejar pulang ke rumah untuk shopping raya dan balik Shah Alam.
  • Parent aku decide shopping dekat Subang Parade jelah, memandangkan hantar adik lelaki aku di Sekolah Menengah Agama Integrasi Subang sekaligus.
  • Awww wow woww, rambang mata, juling semua la! Lawa lawa haa baju rayaa :D
  • Kesian abah dan Pian, terpaksa melanguk ikut aku dengan mak naik turun naik turun usha baju kurung. 
  • At lastt, aku patah balik 1st boutique yang kitorang jejak haha. Andd mine is light bluee <3
  • Oh, mak nak belanja lagi, aku tibai la lagi :D terima kasih mak! abah! :)) Ila study rerajin! *dan dan aku cakap cemni ;p
  • Disebabkan abah ada meeting, jadi tinggal aku, mak, & Pian untuk seketika waktu.
  • Boleh pulak Pian ajak pergi arcade, memanggggg memannggg haha.

Semangat haa Pian mainn :D
  • Boleh tak Pian ajak aku race kereta , oh myy, aku dahla tak retiii! Boleh pula ada mamat chinese dua orang duduk belakang kitorang sambil tengok & memberi nasihat pulak tu kat aku! Tak payahlaaa, sekali sampai habis race dan sampai aku kalah teruk diorang tonton. Duhh malula T_T
  • Oke, chinese yang siap ajar aku tu boleh pergi race ngan Pian, hahahah memang tak ahh. Kalah la Pian, kalau dia da memang expert,ape ntah kalau dah master tu orang panggil.
  • Dah penat, tiba masa untuk cari tempat nak berbuka, kesian kami :( semua full dah ha kene booked. At last, Pizza Hut, ada last table, itu pun tepi pintu wakk. haha.
Aku tamak, so aku order menu lain iaitu : Oke aku dah lupa hahaha, ta percaya tengok ketamakan aku :O



SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN KORANG SEMUAA! :))



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...