Saturday, 13 August 2011

#12 30 HARI RAMADHAN

Hai sayangg :) Oh silap, hai semuaaa, yang membaca hoho. 

  • Tak tahu kenapa kepala aku sakit since pagi tadi. Apa lagi melantak tidurla aku sampai tengah hari.
  • Bangun je yang aku tahu, kacau Qiena. Haha. 
  • Menonton #RunningMan yang telah tersebar satu rumah. :D Okee, biasalah kalau entertainment show dari Jepun@Korea best best :))
  • Memang bising la gelak ketawa huha huha.
  • Abah called tiba tiba kata abah otw nak amek aku pulang :O
  • Omo, kelam kabut den ney aa kemas barang bagai.
  • Aku bajet abah nak balik terus ke rumahku syurgaku, tapi boleh pulak singgahh office dia kat Bukit Jelutong, at 5pm baru boleh balik katanya.
  • Aku dengan muka tak siapp, sakai habis, nasib aku terserempak dengan sorang makcik tu je, lalu aku ditempatkan dalam sebuah bilik ape ntah.
  • Risau orang masuk,aku tanya abah takde orang masuk ke bilik ney, boleh pulak abah gurau gurau anje gitu cakap, "kalau ada orang masuk,cakap TAK BOLEH MASUK" sambil buat muka comel abah tu -___-' 
  • Sakit kepala bertambah bila jam sana sini T_T
  • 1st day! berbuka dengan family, ohhh kesiannya akuu baru 1st time ha berbuka dengan family :(
  • We had our dinner at Phorm Thip Restaurant at Tasik Permaisuri, Cheras :)
  • Macam biasa aku akan order laen dari family aku order, biasanya mereka akan makan nasi. Aku ego,taknak sama ha ha.
  • Hidangan aku untuk malam ney ialah, Ribena Soda & Kueh Teow Phad Thai :) yummyy.

  • Kueh Teow dia comel comel, kecil kecil je aww aww :D
  • Ribena Sodanya pun sodapp, memang nak kasi aku kene kencing manis agaknya -__-'
  • Tapi pemandangan tak berapa nak indah aku dikacau bilaukan menjadi pemandangan yang sangat tak indah!
  • Table depan aku sekumpulan gadis gadis atau lebih ngam akak akak ha, smoking dengan muka bangga. Tak malu! Dah la melayu. Kesian. Takpe, cuba lagi~~ untuk berubah daaa -__-'

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN KORANG SEMUAA! :))


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...