Thursday, 11 August 2011

#10 30 HARI RAMADHAN

Hai assalamualaikum wbt kepada semua warga blogger serta warga pembaca :)
Selamat sudah kita jalani bulan ramadhan sehingga hari ke sepuluh, moga kita diberkati hendaknya :)

  • Kelas bermula pada pukul 8.30am, tapi kitorang masuk pukul 8.45, haha sorry Puan Norhasbi yang comel :)
  • Amboih kelas puan hariney memang best! Tak sampai 10minit duduk, tak panas buntutt lagi, da kene bangun blah pergi library.
  • Okee, secara jujur aku tak pernah jejakkan kaki malah lalu pun dekat library Unisel Shah Alam ney. Kat Unisel BJ selalu la, makan sana sedap ;p
  • Okee, aktiviti macam biasa, bergambar lagi T_T tak dapat dipisahkan laa, rasanya setiap kali kelas akan berphotogedik :O
  • Habis je kelas, aku berlari sana sini balik rumah sewa nak ambil textbook, sampai berpeluh bagai, & si kesengalan Epul & Faizal gg besi sebuk sebuk tegur aku peluh -___-'
  • Memang  nicee bila kelas Human Resource, lecturer tengah lecture, aku dengar lagu, Mel yang hasut! haha
  • Straight to Business Law class, aww met Encik Fahme yang comel :D oke fun pulak class dia hariney. :))
  • Balik kelas suka taknak balik rumah terus taw, Mel punya kerja lagi! Dibawanya kitorang ke seksyen 23 semata-mata nak beli air T_T hahaha.
  • Bajet nak sambung layan Slumdog Millionare, tapi tertidur jua aku akhirnya, bila nak habis entah.
  • Hidangan berbuka aku sadis lagi, air bliss serta biskut mini Munchy's :( 
  • Naseb tengah malam Qiena belikan nasi goreng ayam Padang Jawa ouch! :D
  • Eh ehh hariney 11 hari bulan laa :O hai dua bulan :')) <3

Ohh i luv this Bliss! <3

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN KORANG SEMUAA! :))

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...