Monday, 1 August 2011

#1 30 HARI RAMADHAN

Assalamualaikum wbt. Hai hei hi hoi hui semuaaa!

  • Rajin para manusia saling bertukar wish berpuasa.
  • Mak belanja aku semalam dan hariney, oke itu best.
  • Makan sedap sedap ditaja oleh mak lagi.
  • Sakit perut yang terlampau bertandang kembali. *abehlaa luka luka perut aku T_T
  • Troli kene langgar beberapa kali oleh makcik yang ________
  • Kene hujah dengan kekandaku acap dekat public.
  • Kene paksa beli makanan itu ini oleh mak disebabkan aku dah pulang ke rumah sewa.
  • Menjamah lauk pauk yang Wanie housemateku bawa dari rumahnya, aww sedap! nak lagi? haha.
  • Ada kelas pukul 10am sampai 3pm non stop :(
  • Henset buat hal lagi macam biasa, erghh!
  • Aku tak dapat menunaikan puasa pada hari pertama aiyoo




SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN KORANG SEMUAA! :))

2 comments:

  1. awat hari pertama tak puasa..?
    sbb tu..? ok gua pham..*giggle

    ReplyDelete
  2. @kim heeruul : aduhh sebab itu ya sebab tu Y_Y haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...