Sunday, 3 July 2011

TRANSFORMERS 3D & SEKALI LAGI CINTA

Assalamualaikum wbt yang membacaa :)) Okayy aku taknak cakap banyak banyak disebabkan aku dah sangat kepenatan *tapi boleh lagi update blog -________- aku nak korang tengok tengok gambar je haha. Tapi sebelum tu, ramai orang kecoh nak tengok Transformers & Sekali Lagi Cinta kan kan kann, aku takda lah beriya sangat nak tengok haa. Tapi rezeki haa,takan na tolak ye dok huahua. So aku pon rembat ah. 


Transformers : jujur aku baru tengok 1st time haha! pduli apa o_0 haha. Okayy besbes besbes cita dia haha. Aku suka sound & aksi dia. Eh dah p tengokla sendiri,cecepat!


Sekali Lagi Cinta : Haaa ney aku baru tengok tadi ha,itupun gara gara temankan akak aku Mia tu ha. Tapi tak nyesall bebeh :D sebab cerita die sedap, rasa cekelet :D hoho. Jalan cerita yang agak menarikla bagi aku. Haa dah p tengok sendiri jugak haha.


Berphotogedik tatkala mahu menonton Transformers 3D di IOI Mall bersama teman teman.

ha kan da tertunjuk ;p

Yang ini pula berphotodegik time nak nonton Sekali Lagi Cinta bersama kakak ku dan rakannya.
(tapi takde pun gambar mia n the geng sebab malas nak amek camera sekarang ney -___-) so aku amek apa yang ada di dalam lappink ku ini sahaja laa.

okayy ney satu je hahahah *malasss

Hurm hurmm, aku bukanlah seorang penilai filem yang hebat mahupun pakar,tapii aku rasa aku nak bagi Transformers 3D : 4stars && Sekali Lagi Cinta 3.5stars laa :)) perr 5 ha.








1 comment:

  1. Aritu g satu family nk tgk wayang...last2 yg pompuan g tgk citer sekali lagi.....laki g tgk tranformers....mmg terbaek ah...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...