Thursday, 14 July 2011

MIMPI APAKAH INII?

Assalamualaikum para blogger.


 Sejak dua menjak ney aku kerap mimpi, err hari hari & tiap kali aku tidur memang akan mimpi punya. Tapi yang mimpi ney aku tak pasti,tatahu apa sebenarnya yang nak disampaikan. Atau memang takde motif langsung. Tapi aku rasa macam tergugat, eh bukan, aku rasa takut. Sebab aku kerap da mimpi yang satu ney lately. Aku mimpi mata aku jadi macam ney.



Oke taktak, itu tipu semua. Ney baru betul.



Alaaaa tipu lagi,apesal asek nak tertekan gambar gambar comel je ney aih. Ney betul punya ha.


Okee agak mengerikan bila aku tepek benda ney besar besar T_T
Kenapaa kenapaa aku sering mimpi mataku jadi begituuu, && kalau tak merah, mata aku akan jadi macam mata expired which is kaler itam. Ia akan berubah setiap mimpi tapi antara dua warna ney. OMD OMD.


2 comments:

  1. @kim heerul : tahu tidak mengapaaa T_T kerap kot

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...