Thursday, 7 July 2011

LAWAK KE?

Assalaamualaikum wbt ya kasih ya sayang.

  • Pepagi abah da text pass student portalku.
  • Pepagi juga aku check result *cehh tade ah pagi sangat
  • Pepagi buta juga *around 1-2am sebuk daa tanya pasal result aku. Memang tak ah aku nak bagitaw ^_^
  • Pepagi juga Mia masak sedap nom nom nom :D
  • Tengahari mood start hilang *kecewa nokkk
  • Tengahari juga mood aku maken menggila! Jangan kacau aku boleh takkkkk! It's annoyed okeeeeeeee -__- mamamia betul!

Ney aku nak tanya hangpa semua, hangpa semua suka dak kalau orang len duk kacau hangpa tapi tak kene time? Oiii Mak Datokk oii,aku memang tak ahhh. Dari keayuan kejelitaan(Erra Fazira oke not me) mengatasi segalanya sampai jadi Hulk versi MacekLala okeee. Sangat annoying & felt, euww irritating gila!

Sangat tak lawak oke bila :
  • si Polan tarik tudung si Polan pastu ketawa ketawa. Kau engat lawak ke? Kalau aku pantang derr
  • si A mengetawakan B sebab baru dapat tahu pasal something.Huh? *oke tape sbb aku ade buat juga.
  • si Tuaa kacau fon si Mudaa bila ianya tengah charge ++ chargernye sangat memberangsangkan! Dahla charger mengong,janganla si Tuaa pon na jdi mengong. Tengok da susa nak charge balek! mamamia!
  • si Katun geletek si Manusia dgn cara mencucuk pinggang si Manusia. Wey, itu bukan geletek dah, itu sakit mamamia!
  • si Perfecto cakap "eii jerawat.haha gemukla you ney,jangan marah :DD" bagi Perfecto itu lawak jenaka yang diciptanya. Tetapi bagi si Lack of everything ney "kepala hot kauu,kau engat lawak kee?" sampai buat si Lack of everything ney menjadi hilang keyakinan diri. Haa ayokk tatahuuu!
  • si Gedik gelaktawa benda yang obviously tak lawak depan lelaki secara gedik && cecumil && mengada semua ahh. Euwww, you seemS stupid babe. Opss sorry~
Sangat tak lawak bila kau nak buat lawak yang sememangnya tak lawak. Sepatutnya kau dah tahu itu tak lawak supaya kau tak payah susa susa nak buat lawak sebab nanti aku akan kata itu tak lawak. Haa so kau kene belajar untuk buat lawak, atau lebeh senang takyah belajar cane nak buat lawak. Biar kau buat lawak spontan supaya lawak kau tu nampak lawak innocent. *tapi make sure lawak tu memang lawak laaa.

2 comments:

  1. sebelum tu aku jawab salam kau dulu.. waalaikumusalam.. amboi.. bnyak betol lawak kau nie.. pening aku membacenye.. tp lawak post kau yg nie.. :D

    ReplyDelete
  2. HAHAHA, AKU GHERAM LAAA TIME POST ENTRY NEYY, ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...