Monday, 4 July 2011

J E A L O U S !





His Biodata,
Name : Muhammad Suffian Bin Md Sham
D.O.B : 28 Disember 1998
Hobby : eating eating & eating, kakigame, suka menyakitkan hati aku
Currently study : Sekolah Menengah Agama Integrasi Subang
Ciri fizikal : Gelap malap, pendek cenonet, gemok gedempol.
Contact number : 999


Okaaii, ciri fizikal atas tu je aku tipu -__-
Memperkenalkan seorang lelaki yang merupakan adik lelaki ku yang mencetuskan perasaan cemburu ku yang amat mendalam sekali! Oleh kerana dia telah memasuki asrama di sekolahnya pada waktu ini, ciri fizikalnya berubah serta merta. Apakahh? Ohh Maakk Datook. Aku tak suka. Jujur,aku sukala jugak. Tapi! Aku tak suka kerana die telah menjadi semakin Kurus! Tinggi! Oh mengapaa semua ini terjadii. Ketinggiannya sudah melangkaui ketinggianku. Kekurusannya juga telah melepasi sempadan bentuk badanku. Ohh Maakk Datookk. Sekarang dia pulak yang ejek aku gendut pendek bagai. Waterparkk,nak mandi waterparkk :((

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...