Friday, 22 July 2011

HARI PERTAMA SEMESTER 4 DI UNISEL SHAH ALAM

Oke aku tahu tajuk taley blah, let it be~


Masa hari pertama kitorang semua memulakan semester ke-4 di Unisel Shah Alam, macam biasa ramailah para senior mahupun junior yang menyerbu kampus lagi lagi board board yang ada tampal jadual jadual untuk students. Tak ketinggalan juga aku and the others. Tapi disebabkan aku salah seorang senior yang agak poyo dengan diri sendiri, aku pergi pun lambat kampus, dalam pukul 12 lebih tengahari baru aku menjejakkan kaki di sana.


Oke macam biasa pergi serang notice board di FoB : faculty of Business. Dah settle segala mala disitu, aku serta budak bajet cute yang bernama Melissa Abdullah, *oke dia memang cute pergilah ke McD dekat dengan Wisma Mais di seksyen bape eh dua kot untuk menikmati brekfes serta lunch serta dinner kami disitu at once.


Rezeki kauu rezekii jangan ditolak! Tak baik berdosaaa, namau namauu. Mulanya kitorang order macam biasa makanan yang mahu disumbat dalam perut kami yang sangat comel ney. Tapi terlajak suda melayan movie terus disitu sampaila ke petang ha. Tiba tiba ada akak hot ney datang, katanya, dia nak buat survey ala gitula untuk produk McD yang baru which means burger baru. Dia boleh tanya kat kitorang 'Korang oke tak?' memang aku jawab terus macam ney, "eh sape taknak :O" melbambam tu pegi gelakkan aku pulak. Betul apa aku cakap.


Oke ney burger baru yang belum diterbitkan di mana mana cawangan McD.



Haihhh dah tu pulaaa, kitorang da abeh melayan segala soalan yang dilampirkan dalam beberapa helai kertas yang diberi akak hot tu, tiba tiba lagi staff Mcd akak comel sorang tu datang meja haa. Rezeki lagi! Dia bagi kupon ke voucher ape entah la janji kertas ha. Free lagiii. Tu tu,budak bajet cute tu pegang tuu.




Alhamdulillah bukan sekeping tapi total dapat 5 keping kot, means 5 burger haa double cheese burger youu.  Tapi tak berkesempatan pun gunakan semua voucher ituu, what a waste.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...