Wednesday, 1 June 2011

SANGAT KETINGGALAN.

assalamualaikum wbt, ya habibi ya maulana. astaghfirullahalazimm, ape na jadi dengan aku neyy, ya Allah Adilah Izzati, ape neyy, kau buat ape selame ney? gila lama ta update kau punye belog belig ini. *oke tu poyo. eh baru ku sedar da nak sebulan lebey haa ta update blog. entah apa yang aku kerjakan err maksudku entah apa aku buat selama sebulan lebey ney selaen pergi kelas *3 hari seminggu je puunn*, err melepet di rumah sewa ney jela kot. tapi kenapa aku tak update update belog ini?


salah satunyaa! haa MALAS :D bangga gila cakap malas ney. sebab aku memang BFF gila ngan malas hihi. ta dapat dipisahkan, walau sejuta tahun ku bersamanya, walau kemana jua ku melangkah, walau *oke macam bermadah sangat dah. bajet je orang nak bace belog aku, dala tade info ape ape huahua kasihan segala alam. peduli ape pun kan? aku mewujudkan belog ini pun kerana nak luahkan ape yang aku rase nak luahkan atau kongsi *lu langsi lu mati atau apa jela haa. dahdah, aku nak update 5 entries for today. berjayakah daku? dengan bersaksikan ERRA FAZIRA , akanku penuhi impian sementara ini, huahua, ape entah yang aku akan mengarut ini hari. okee, tata titi totott, salam ^_^


*sebenarnya rasa nak update blog ini sebab tetibe tengok si poyo tu update blog die, so macam jeles plak, so aku update mine hahahahah suke hati ah

2 comments:

  1. superb...............nice and cute..lovely...ummmmmmmm

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...