Wednesday, 1 June 2011

RAKAN? KAWAN? SAHABAT? FREN FREN?

yelaa thnx to ERRA FAZIRA *wannabe ;p


haaa, erghhh, ishh. oke, ape aku geramkan entah. cakap pasal rakan err kawan err sahabat err fren fren, aku kekadang aku naek menyirap gak, kekadang ohh bahagianya hiduup bersama teman. tapii, kekadang aku terpikir juga, tentang teman. eh oke tu macam da laen je =___=" almaklum, macek macek en, cakap memang terabur ckit, *tapi aku tak. 

oke, aku request request rakan, kawan, sahabat, fren fren yang sebegini ;
1. Selalu ada disaat kita perlu
2. Selalu setia baik susah mahupun senang
3. Menghibur dikala sedih
4. Menolong dikala susah
5. Selalu memberikan yg terbaik untuk temannya
6. Tidak pernah mengharapkan balasan
7. Saling berbagi dan saling memberi
8. Selalu memberi sokongan
9. Tidak Saling meninggalkan
10.Tidak Berkhianat

oke, aku kalau boleh nak hidarilaaa rakan,kawan,sahabat,fren fren yang sebegini ;
1. sahabat yang tamak
2. hipokrit *weyy inila yang malas sekali nak layan, tapi aku ney ce[at lembut hati, itu yang mslhnye sebenarnya haih
3. pengampu, dah dahlaa, jadi diri kau sebenar sudaa,cuma jangan sampai buat orang lain ta boleh terima kau suda haa
4. pengotor, err aku bukan nak cakap aku ney pembersih gila, tapi janganla sampai layak dipanggil pengotor tuu, sama sama tanak geli enn.
5. pentiru. oh my gucci! menyampah okee, minat sama tape weyy, tapi kalau 100% nak same semak gak enn.

walaupun aku nak yang tu nak yang ney, tapi aku sedar diri lagi wahai pembaca yang sudi baca belog yang lalala ney. aku ney lagi ah , tatahu la kengkawan aa patut menilai, tapi kalau ada yang tak puas hati atau tak berkenan dengan perlakuan aku, silakan la jumpa aku ke ape ke, bole minum minum lepak lepak *eh ttbe =__=" . aku akan cube jadi yang lebey baek, tapi kalau aku rase sesuatu tu ta patut pun ubah, bole blahh :) hargaila kengkawan kite ney, mungkin aku pernah tak hargai kawan aku, tapi sekarang insyaAllah aku lebih menghargai mereka yang berhak. ^_^

3 comments:

  1. KANNN? HAA HAHA, BUT WE HAVE TO APPRECIATE JGK EVEN KWN KKDG TA MEMUASKAN ATI KITE ^_^

    ReplyDelete
  2. reen fwen yg macam mane ye bagi lala??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...