Thursday, 23 June 2011

MYSTYLE - SHAWL TUTORIAL :O

haa jeng jeng jengg, hurm aku nak post video ney dah lama sebenarnya, eh salah, dah lama sebenarnya aku nak buat tutorial untuk kawan kawan gadis gadis ku yang tanye macam mana nak pakai shawl macam aku selalu pakai tu. yang taknak tahu tu tak payahla ngengada tengok. Lagipun aku buat untuk siapa yang nak tengok je HAHA biarlah aku nak buat, orang tanya, aku kira menjawab la ney soalan mereka ;p selamat nonton bebeh <3


err so bagaimana? cuba lah pada siapa yang nak :)) aku maen lilit lilit je actually masa mula mula. HAHA tapi macam jadi je,aku tibai pakai macam tu sampai sekarang ;p selamat coba ya !



2 comments:

  1. thanks for this tuto . lawa la awak . mmg nk tnya sblum ni .

    ReplyDelete
  2. ain ; welcome bebeh :D ala tanye jela laen kali :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...