Wednesday, 1 June 2011

HOI LIPAS TERBANG!

omaaaaakkkkkk! ado lipeh tobang omakkk! erghhh. tolonglah, boleh tak kau jangan ganggu hidupku di dunia ini? :( aku takut dengan kau laa haa T_T astaghfirullahalazim, tahu, tahuu yee tahuu, makhluk Allah jugak, tapi masalahnye memang aku da takut dengan lipaas sejak azali lagi, cano? aaaaaaaa tasuke! engatkan uma aku je ade lipas segala lipas, dari size anak anak sehinggelah size lipas madagascar =_____="


oke, sedang aku asyik menaip untuk entry NURKASIH tadi, secare tetibe seekor lipas sebesar pemadam, err yang size besa taww, mendarat di atas bantal pelukku berwarna pink dengan kelajuan cahayanya. oh my prada! memang tak ah aku na menghayati pemandangan aku menatap lipas tu! aku berlari dengan pantas! *aku lari time gini konpem menang lumba lari doee =____=" aku nampak aku nampak! die terbang kat langsir sliding door! aku dengan gagah beranikan diri mengibas langsir tersebut sambil membelankangkan diri dengan pantas juga zup zapp! * aku terasa macam sailormoon doe :D
tapiii aku ta berjayaa,aku lari ke bilik QIENA, lantas die menyelamatkan daku dari lipas terbang itu! *oke tipu,aku cerita dulu baru die tlg,amek ridsect bagaii hahahaha.


SUMPAH okeee,aku berpeluh peluh kerana menjerit serta berlari lari dalam rmah, mcm masuk pertandingan lari pecut pun ade oh, haihh T_T finally! lipas itu berjaya diterkam oleh HEROku si Qiena dengan penyapu lidi yang die cilok kt dapo. wuu. mekaseh sayangg <3 iluvu sayangg <3 hahaha time ney baru na sayang sayang ;p


*okee,aku memang penakut lipas dan kuceng yang teramat paling sangat la!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...