Friday, 24 June 2011

FRIDAY'S STORY

Assalamualaikum, salamm sejahteraa, kepada anda semua moga bahagiaa. Wah,aku berboria pulak. Ajamak, tetibe rindu nak boria macam sekolah rendah dulu T_T pakai baju rambu ramba bagai, berlagak dengan tongkatnya bagai haha ;p Eh jap, nak batak jap, dulu aku ada masuk tarian tradisional jugak tahu :D && aku juga pernah masuk apa tuh,alaa aku tak reti eja laa, chearleading ke ape entah. Chihuahua ^_^ Sebab tu aku pernah update status aku di FB "OMD, TERINGIN NAK MASUK MARI MENARI :D" hihihiii. *oke tiada kena mengena sama sekali dengan tajuk entry di atas. Sekian.


Actually i just wanna share about my day which is today. Cewahh nak skipping pulak haha. Fyi, hari ney aku hang out dengan schoolmates aku, gadis gadis rupawan, iaituu jeng jeng jengggg, Siti MahirahAmalina Ahmad, dannn Athirah Ahmad :D hihi. Mereka ini merupakan kawan sewaktu aku sekolah menengah. Siti Mahirah ney, aku kenal since Form1. Since Form1 juga kitorang satu kelas & duduk sebelah sebelah sampaila Form5, cuma waktu Form4 kitorang berlainan kelas, wuu :( haha. Yang Amalina pulak, kenal since Form1 jugak, tapi dulu ta berapa rapat sebab kelas laen & macam tak berkenan sangat,tengok macam kerek HAHA ;p tapi dialah yang aku boleh panggil sahabat sekarang ney :) Yang lagi seorang insan yang kuat pokpekpokpek hahaha Athirah neyy, kenal since Form1 jugak, dia mula mula dululah yang bagi nombor fon aku kat sorang mamat ney, =_______=' bajet jadi orang tengahla kunun, boleh blah ;p haha. Kitorang masing masing ada nama haiwan sendiri tahu,
Aku = itik *yang paling comel namanya ;p
Amalina = kuda, aka mamakuda :D
Mahirah = memerang  hihi ;p
Athirah = trex :O ganas ganas haha


Aku nak start cerita ney, time nak berjumpa diorang tadi, around 11am++, aku naik lrt bersendirian dari stesen Bandar Tasik Selatan nak ke Hang Tuah untuk ke Time Square la. Dalam pada tu, ada satu perhentian tu, err tak berapa ingatla kat mana, ada seorang makcik ney err boleh dipanggil nenek juga, dengan gayanya yang berTshirt, berseluar jeans serta berkasut dan bertudung menarik bakul beroda yang kosong masuk dengan gahnya dalam gerabak yang aku diami *eh diami?. Kira nampak rock yeyeh jugala. Okee, die mungkin tengah dengar lagu menerusi handphone die time nak tunggu tren tadi kan. Aku engatkan die nak matikanla, takkk, die bantai dengar sampai habis lagu kore tu, Korea weyy. Oke,aku tahan gelak ;p Yay! lagu dia dah habess! Dia picit picit fon dia, aku engatkan dia nak matikan, rupanya pilih lagu laen T_T Sekali kauu, dia pasang lagu Maher Zain-InsyaAllah :O Ya Allah tak cukup dengan tu, dia turut menyanyi sekali weyy :O takpe makcikk. takpee, saye ta kesahh tapi KUAT sangat acik pasang speaker tuu :( haha. Aku da bantai tahan gelak sebab makcik tu berdiri sebelah aku haa. Nasib tak lama lepas tu dah sampai Hang Tuah, keluar je,aku menahan lagi tu,tunggu tren jalan,aku bantai gelak gila gila hahahahhahahahaha, maaf makcik :( wuu kelakar nak buat macam mana kan?


Lepas tu jumpa diorang :)) Boleh pulak time berjalan depan Penjara Pudu tu aku berlari itik T_T terbukak pulak sayap haha ;p Okee setelah berjalan sana sini, perutku dah berkeroncong lagu heacy metal. *tu menunjukkan yang aku tersangatlah lapar T_T Maka di kedai makan, aku makan dengan rakusnyaa :O Lepas dah makan, pergi mcD BB pulak teman si Tra makan, kempunan katanya. Aku makan lagi :O hoho.Then bajet na ke Pavi, diorang ney entah macam mana timbul idea gilo nak pergi Mid pulak -_______-' Okeee, bukan selalu kan, pergilah naik monorail ke KL Sentral. So kire amek ktm kat sanala. Jap lagi keliru dengan platform mana satu, Mahirah pun berkataa, 'haa sini sini, betul ah sini'. Setelah naik dan dah sampai KL tetiba :O Bising kitorang dalam tren tu padahal berempat je ha -___-' Amalina boleh pulak kata 'shh shh jangan tunjuk sangat kita salah tren' weyy semua da dengar la! hahaha. Sayangggg Mahirah sangat! hahaha ;p Pergilaa patah balik kan, naseb betul dah ha. ^_^


Alaaa sebenarnya banyak lagi nak cerita ceritu sebab banyak perkara yang entah ape ape jadi haha. Tapi disebabkan malas nak taip lagi dan Maharaja Lawak Final pun sudah start laa :D hihi. Aku sajikan beberapa gambar la ye untuk tatapan korang. 
Mwah kiri, mwah kanan! <3


NOTE TO MAA : Lebihan gambar akan diuploadkan ke dalam FB ye babes <3

3 comments:

  1. cara ila pakai tudung sebijik macam onyang pakai hehehe bezanya onyang pakai kain batik je ;)

    ReplyDelete
  2. @oggysirdunk ; mana adaa -___-'

    @elaira ; hahaha nampak nampak,cicit die kan ^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...