Saturday, 11 June 2011

11.06.11 ^_^

assalamualaikum wbt para sahabat para blogger para mak para bapak para peminat *oke tu menggelabah* pari pari sekalian alamm :) hariney adalah hari yang err err, ape eh na kate? okaaii, hariney hari yang aku ta dapat lupe laa, eh silap, TAK AKAN lupekan kerna kerna, err dirimu begitu berharga, haha oke tade kene ngene. macam neves je na post bnd alah ney haha gelabah jap~

actually, aku nak bagitahu semuaaaaaaaaaaaaaaa makhluk paling seksi di dunia ini haha, yang aku hepiiii harineyy, *aku tahu tade sape pun na tahu* ahhh peduli ape akuu ;p aku gembira, hepi, bahagia, semua la! haha. tarikh ney takan aku lupekan, sebab macam macam berlaku tahu! seawal jam 2.30 pagi ;p hihi. sekaraangg, aku nak serius! aku mahukan yang terbaikk, aku mahukan yang terikhlass, aku mahukan yang terjujurr, aku mahukan semua! okaii, mesti korang macam ta bape na dapat ape aku nak tulis en? err, takannnla na bagitahu kat cney, AWAS bahaya okaii. haha. ape ape pun, aku tetap nak post bnd alah ney.

NOTE ; aku berkejar masuk rumah sebab nak post bnd alah ney dalam hariney! yang bertarikh 11/6/11 ! <3

4 comments:

  1. @june flizzow ; hahha takan nak terus terang sangat kann ;p

    ReplyDelete
  2. @oggysirdunk ; err boleh la haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...