Saturday, 26 March 2011

SORANGG SORANGGG

Salam, kepade sesape yg sudi bace. hariney baru aku terase mcm alone. maybe psl aku tgl sengsorang kt rumaa skarang ney, err cop, *sebelum ney pun sorang je* . aaa maybe jugaa today is saturday kann, so rase mcm sebatang kera pulak wuuu. 
mak ; pegy hospital, keje katenye. 
abah ; lps hantar mak, die balek trus kua balek, siap smart smart.


aku ; 'abah, na pegy mane?'
abah ; 'ade keje haaa'
aku ; 'aaaaaaaaaaaaa okee' *siannye aku berseorangan di pagi mulia ini* T_T

apekan dayaa, aku pun dgn rela hatii melepaskan mereka pergy mencari rezekii. untuk aku jugakk, dala aku ney suke mntk mcm mcm, boros pulak tu, haih haih. lalu aku kemaslaa brg brg yg mak abah beli kt pasaraya pak aji kat Bdr Tun Razak pepagy td. err cume, udang, ikan serta seangkatan dengannye, aku tak siang lagy, aku malamkan diorang dulu ngeh3 ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...