Monday, 28 March 2011

MAT REMPIT? HIHIHII.

salam. haha ariney aku seperti biase duk uma sengsorang lagii. almaklum tengah cuti sem lagi ney haa. so terpakse laa habehkan mase depan lappy mcm anak remaja yg laen ;p nak keluar, duet yg adoo.

 so lepas aku belek belek utube mcm selalu, terusha laa vid oh yeah! yg disiarkan kat astro warna. tengah bosan tahap dewa mmg bgs laa layan video ney dapat menyahkan kebosanan yg melanda diri ini. bile da tgk, terkeluar laa kuman kuman bosan yg jahat tu dari diri aku melalui mulut, yela ketawe kan. sampai aku rase aku ketawe mengalahkan ultraman kot, err tak, cicakman! eh bukan, pokemon! ahh pape je aa.

 actually ney video lame, haha tapi ape salahnye mengimbas ngimbas gituu. haha makanya sila laa tonton pade yang tak menonton lagi. kalau tonton lagi sekali, ape salahnye kann, derma mase hihi ;p


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...